Bl.a. julkort...

Ja, rundan blev av idag, skönt som vanligt. När det gäller fågelfronten ingen havsörn i sikte men gässen gick o beta på gräset ovan strandpromenaden igen o änderna låg mest o slöa på strandkanten i stort antal. Efter att ha duschat åt jag frukost o sen skrev jag en del julkort! Numera skriver jag mest till dom som inte har data. Barn-barnen skickar jag alltid  julkort till förståss! En adress till en kompis hade jag gjort av med, men det fixa Eniro! Men det blir ändå fler julkort än datahälsningar. Ja, jag har tid till det och skriver man några åt gången så.....
 Jag undrar om det blir en vit jul, hoppas!  För mig får det gärna vara vinter från dags dato till Mars! Men det klart benen går ändå vilket väder det än är........ Nä framför för snö i långa banor o så vitt o grant det blir!!!
O så hör ni, glöm inte serien "stridspiloterna" som börjar vid 22-tiden i kväll på Kanal 5!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0