Det blev svårt!

Ja gott folk, det blev så svårt som jag o många anade med Örebros v-75:a. 3 st med 7 rätt fick 7 miljoner var av ett av dom systemen endast  kostade 38 kr!!! Även en "blind" höna kan hitta ett korn eller hur man nu ska säga om det! Det kan ju ha vart en harry boy, jag har för mig lägsta insatsen är just 38 kr. Spikharry kanske! Hur som hellst nån expert tror jag inte det har vart!  Jag gillar inte Örebros bana, kort upplopp o konstig start där spår 1-3 i princip är chanslösa o ta ledningen i bilstart. Detta säger jag trots uppväxt i Örebro, men o andra sidan travbanan ligger i närheten av köpcentrat i Marieberg 1 mil syd Örebro, so what! Själv fick jag igen pengarna på min räddningsplanka, dagens dubbel
Jag fick stå nere o vänta spelhålan i över en timme innan jag kunde lämna in lapparna! Det berodde på att datorsystemet pajat. Som väl var gick det igång 13:50 igen. På banan blev tävlingarna uppskjutna en ½ timme p.g.a. en häst sparka av kusken o sen sprang runt på banan i 20 minuter! En häst, Stefan Melanders Royal Winner, dog knall o fall på banan under uppvärmning!  All right tråkigt, bra häst, men det hela kom till slut i gång både spel o lopp!
För övrigt tillbringades lördagskvällen med 2 fina matcher i ishockey, först Djurgården- Timrå o sen Ottawa - New York Rangers! Timrå o Rangers vann. Fin underhållning, bra matcher men...no komments!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0