Idag regnar det i Askersund

Ja, det gör det verkligen! Hade tur då jag gick rundan i f.m. för då hade det inte börjat. Föresten gåsen lyste med sin frånvaro Apropå vädret skall det bli kallt till nyår sa meterologen igår! I övrigt skall jag börja titta på v-75 tipset. Måtte det slå till morgon. Det gäller ju o få en ide som inte alla har men småvinster tas ochså tacksamt emot  Den så kallade Solvalladubbeln gick iallafall in i onsdags! Det är en av mina kompisar Lars o jag då som tippar en dubbel varannan vecka. Sen använder vi vinstpengarna på i slutet av Maj då vi bl.a. går på Elitloppet. För mig är det nog 13 året i streck som jag gör det. Kul med traditioner. O sen pratar ju Lars o jag med varann varje vecka tack vare spelandet! Ikväll blir det  På Spåret. Hoppas jag kommer på spåret när det gäller v-75 ochså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0