Var blev den av?

346465-59Ja, det  är bra att jag har kameran med mig nästan alltid! Regnar det mycket  har jag den inte med o det gjorde det när jag såg havsörnen tyvärr!  Ja, fresten Bengt O, som sagt tack för meilet o njut av pensionen! Ja, trav är ju intressant eller hur Bengt!
På rundan gick jag o tänkte på hur svår denna omgången var på v-75 igen, ja även dubbeln! Inte ett rött öre! Men på lördag är det lika spännande o intressant igen! Leve entusiasmen!
Ja det här med v-75 går liksom i våger. Ibland kan man ha en period då man får in lite spelpengar o sen blir det inget på ett tag igen Men det är en krydda i tillvaron, inget som styr ens liv! Naturintresset har ökat sen jag flytta hit o jag har sett en del djur o fåglar. Det mest förbryllande är nog ändå fåren jag såg i djupa tivedenskogen för 1½ år sen, jag undrar hur länge dom klara sig bland varg o lo! 
Sen gick jag ochså o tänkte på att Djurgården tog 2 poäng uppe i Karlstad mot Färjestad i går med 6 ordinarie spelare borta, starkt! Heja Djurgården! Nä nu skall jag gå o se Arsenal på Canal +!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0