Sitter o funderar....

346465-25över det jag läste i Lotta Grönings utmärkta blogg igår. Jag njuter så! Lotta är så nyanserad i det hon skriver och mycket  är tankar som jag själv har Bl.a. skriver lotta" ALLa Dessa SVARTJOBB STÅR MIG UPP I HALSEN PÅ MÅNGA SÄTT!  Lotta tar upp bl.a. detta"SVARTJOBB HAR VARIT ETT PROBLEM I ALLA TIDER,alla har någon gång betalt något i svart" Moderaterna får välförkänt kritik på många punkter bl.a skriver Lotta så här " MODERATERNA HAR I ALLA TIDER FRAMSTÄLLT SIG SOM SOM DEN STARKA STATENS FIENDER. NU RASAR DERAS IMAGE FÖR DE LEKER DET NYA ARBETARPARTIET OCH INTE LÄNGRE VÅGAR STÅ FÖR FORNA UPPRORISKA TENDENSER" Lotta skriver vidare" SOCIALDEMOKRATERNA GASTAR PÅ! FÖRFASAR SIG OCH HOPPAS ATT FOLKET VÄLJER DEM NÄSTA GÅNG. DE ÄR VISSERLIGEN HELT UTAN EGEN POLITIK MEN ATT TALA OM VAD ANDRA GÖR FÖR FEL KAN OCHSÅ VARA EN FRMGÅNGSRIK VÄG! Journalisterna får sig ochså en känga!"VI JOURNALISTER ARBETAR SOM EN MAN. I ALLA MEDIA HITTAR VI EN JOURNALIST SOM INTERVJUAR NÅGON SOM BETALAT SVART OCH VINKELN ÄR DEN GIVNA. OH SÅ FÖRSKRÄCKLIGT. Och sen kommer nått som jag verkligen med råge ställer upp på" EGENTLIGEN MÅR JAG ILLA ÖVER ANKDAMMEN I SVERIGE Jaa, en riktig KRAM skall du ha Lotta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0