Tomtarna förblekna....

Det var ju så fina dagar för ett par dar sen med snö o minusgrader. Tomtarna , åtminstone dom med luva, ser lite malplacerade ut! Frågan är om dom inte drar norrut! Jag hoppas åtminstone få hälsa dom åter till jul! Va f-n är tomtar utan snö! Ungefär som bad utan vatten, ja julafton utan fotograf  K. Anka!

På gåsfronten kan jag meddela att jag inte har sett paret på 2 dar! All right, jag fick se 23 änder istället men det hjälpte inte,  Inte ens att  jag fick syn på en kråka! Var har ni blivit av mina kära gäss? Spaningen fortsätter!

Annars har jag ju inte undgått o läsa om våld, våld o åter våld. Det som berört mig mest är misshandeln av ettåringen! Det här med att alla människor egentligen är goda ställer jag inte upp på!

För övrigt så skall jag tillbringa kvällen med Oldsberg o Hellberg på spåret det blir intressant, titta på v-75tipset  o se på Morden i Midsummer på tv 24.  Det är repriser men jag har inte sett alla avsnitt. Ja, appro på våld. äh vi reder inte ut det  idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0