Idag är det regn

Jaa, o till och med snöfall i norra Örebrolän. Som det kan bli, halva oktober! Men det skulle inte bli liggande så många timmar. Apropå snö så hoppas jag på en riktig norrlandsvinter en sån som var här i Askersund - 06! Då var det kallt o lugnt o man kunde gå på isen mellan småöarna i skärgården vid stan! Ja,ja, hösten skall ju vara ett tag till! För övrigt har jag städat idag, o nuförtiden tycker jag det är ganska roligt för det är en lättstädad lägenhet. Parakiten Örnie tycker inte om när jag dammsuger han skäller på den eller kanske är det mig han skäller på?
I kväll blir det hockey på Canal+ med Arne o Ankan, alla tiders

Kommentarer
Postat av: sydlappen

Synd att det blir regn. Här väntas en solig fin höst dag. Med andra ord...alla tiders.

2007-10-12 @ 23:37:03
URL: http://www.riff.se
Postat av: ekblo.blogg.se

ja, hej Torbjörn! Tydligen kan man svara direkt från hemsidan! Idag den 13 är det fint väder och vinst på v-75 eller hur! Jan

2007-10-13 @ 13:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0