Nu har jag nått mitt mål

Idag har jag dragit ner en dag i veckan på motionen så nu blir det motion 4 dar i veckan o se till att jag håller vikten mellan 80-83 kg så där! För övrigt har jag cyklat in till centrum, det har regnat en del idag o va rätt kallt så baskern åkte på. Viska till tjejen i spelhålan, säg inget för jag tillhör Eta. Örnie, parakiten, är sällskapssjuk men tar det i för mycket så flyger han ut på hatthyllan där han ser mig vid datan i sovrummet!  Nä, nu ska jag in på Politikerbloggen o se om jag känner för att skriva nått inlägg. Dom här inläggen från folk är ganska elaka av sig, ser allt antingen i rött elle blått, det ungefär bara som man ser svart eller vitt här i livet, idag var det nått om att Jan Björklund hade HAFT en anställd som hade suttit 8 mån i fängelse tyckte jag att jag läste i morse, uj,uj,uj, som dom säger i mitt kära Närke. Nu kom Örnie i full kariär o satte sig på sin låda på hatthyllan. det  te o vilja ha koll  Jaha var det nå mer , nää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0