Vilken fotboll......

Ja , inte tänker jag på allsvenskan som avslutade idag. Jag tycker det har varit en svag allsvenaska. Enda spänningen har väl varit den ovissa avslutningen men den blev ju ett antiklimax.
Bäst fotboll tycker jag att: Aik o Hammarby spelat, åtminstone snabbt o tekniskt!
Sämst fotboll: de 3 lagen i botten, inte allsvensk klass!
Största besvikelse: Malmö Ff och Hälsingborg
Största divorna Elfsborg som trodde dom var "bäst i värden"
Största överaskningen ändå Kalmar som kom igen efter 2  0-5 förluster
Oväntade reultat: att Djurgården skulle tappa 6 poäng mot Bp, där rök seriesegern!
Roligt för nästa år:att Norrköping är tillbaks
Ett måste för nästa år: Trelleborg och Örebro måste förstärka lagen på många platser
Inte bra: Att lag som Ljungskile o Sundsvall går upp i allsvenskan, strykpojkar!

Ja vilken fotboll! Då tänker jag på matchen jag nyss såg, Liverpool- Arsenal, vilka mål o vilket spel!! Arsenals unga lag är ju yttrest sevärt och Liverpool vet man ju var man har! Nästa lördag spelar Arsenal hemma mot Man United med divorna o benknäckarna Scoles, o Rooney m.fl o mästerfilmaren Ronaldo. Måtte Arsenal slå dom så det bara ryker om det! O en sak till vad är Allsvenskan mot Premier Ligue? Jag säger, blähä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0