Prata om att slå 2 flugor på smällen!


Idag på rundan så stod Karl-Johan o andra soppar o bocka, ofta intill vägen. Jag var förståndig nog att ha en plastkasse med mig även om det inte är det optimala o förvara svamp i. Det blev rätt många påsar sen jag förvällt den. Fint o steka upp sen o ha på mackan. Tror att jag skall göra mig en svampmacka till matchen i kväll på Canal +, Aik-Hammarby. För övrigt avlöpte motionen så där, har fortfarande besvär med stativet(ryggen). Har fått träningsvärk av nått slag efter Motalabesöket! Det känns inte som besväret jag hade med enbart vänsterhöften för en tid sen! Ja, vi knallar på,. det skall mycket till för att jag inte skall gå ut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0