Temperaturen faller


Ja, när jag gick ut vid 9-tiden var det 4 +. Nu vid 14.30-tiden är det bara 1+ och i natt skall det bli minusgrader!
               Fotot ovan är taget från första "slingan" . Man kan se Vättern i bakgrunden o ljuset var idag lite gråblått. Det var mulet när jag gick ut men nu ser jag att det nästan är klart ute.

Sen kom jag ju via hembyggdsparken ner till strandpromenaden. Fotot är taget mot sydost och man kan se Stjärnsunds slott vid vattnet på andra sidan. Den vita ankan kom springande idag med energiska steg, trodde kanske jag hade mat med mig! Men det går ingen nöd på änderna o deras vänner ankorna. Dom har gräset att äta av och folk och kommunen matar dom särskilt när det är snö!
                                Nu är jag inne i en sån period när jag kan gå fort utan smärta i v. benet. Kondis har jag så det räcker. Har  en vilopuls som ligger omkring 50 o ibland under! Jag konstaterar men en del beror ju på att jag kör mitt race naturligtvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0