Efter träningen

346465-130
Efter träningen gick jag o tog ett härligt bad. Låg o njöt i badkaret o hörde på klassisk musik via datan, närmare bestämmt Bethoovens violinkoncert. Jag har ju lagt in musik från cd-skivor i datan o det är ju favoriter. Så där finns allt från Pugh Rogefeldt via ziegenarmusik, Nazareth, grekisk musik, Dire Strait m.m. till klassiskt. Sen åt jag frukost, o den blir ju ofta  efter det jag tränat så den blir ju sen men det har funkat bra När man tränar nästan varje dag så äter man ju mycket så energien räcker ochså till förmiddagens runda. Ja, efter att ha njutit av sen frukost bar det iväg till Netto för att handla efter att ha vart inne i datan o tittat o läst tidningar.  Utanför Netto stod det en äldre dam o sålde påskris för Röda Korset o det är det knippet som syns på bilden.
I tidningarna idag står det ungefär det samma som bl.a. - Man åtalas för sex med cyklel- Tydligen har dna från sperman fällt honom!- Beväpnade rånare valde fel nattklubb, sprang rakt in i mc-möte- ha,ha,.Stor nyhet-Linda Benzing föll på scenen inför  melodifestivalen- fejkat?- Brasilien får börja leverera kött till Eu igen, fler o fler leverantörer blir gokända- Bra tycker en värdsmedborgare. -Total spricka inom MP om Eu sen språkrören ej längre tycker att man skall gå ur- Ja, språkrören vill nog bli "regeringsdugliga" inför 2010.- Rådslag inom Socialdemokratin, ställ krav på de arbetslösa!- No komments.
Nä nu får jag gå o se på v-75 till i morgon. Den går ju på Åby o det finns 2! openstrechspår på den banan! Sen skall det ju bli storm i morgon så det blir säkert miljonutdelning o den hoppas jag få del av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0