Gick skapligt..

Rundan var ok. Varken sämre eller bättre i ryggen. I morgon blir det nog bara cykling om det inte blåser för jäkligt. Såg en fågel med svart huvud o vit kropp bland änderna långt ut. Det var troligtvis en gravand. Den vite anden var tillbaks på sitt gamla ställe invid strandpromenaden, häromdan såg jag den inne i hamnbassängen.
Nu i e.m blev det cykling till Netto. Där stötte jag ihop med min granne o fågelvakt Gunvor som hade en tung kasse som hon fick placera på pakethållaren. Man är väl gentleman! För övrigt kom jag att tänka på att det skulle nog va roligt o ha en liten kikare när jag går ut på mina rundor! I kväll blir det Arsenal- Inter på tv, sicken godbit!

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej!

Jag är engagerad i en sida som heter Silvergen.org och undrar om du inte skulle vara intresserad av att ha din blogg hos oss med? Jag tror våra besökare skulle uppskatta det! Kika gärna på www.silvergen.org och se vad du tycker!

MVH / Johan

2008-02-19 @ 16:41:26
URL: http://www.silvergen.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0