Här är den igen

346465-129
Idag var jag ute på min runda igen efter ett par dars uppehåll. Började med 5 min cykling innan jag gick ut för att bl.a. få upp min låga puls, vilopulsen brukar ligga under 50 ibland. kanske bra för höften ochså? Gick ochså ganska snabbt men stanna o gav den vite o hans kompisar lite bröd. Han kom springandes i full fart som vanligt o först var han! Nåra andra arter än änder såg jag inte idag men änderna är charmiga så det räcker. Fresten, jag la märke till o har gjort att det är 2 honor som är mindre än de andra o dom har inte riktigt samma färg. Men jag tror inte det är nån annan art. Solen lyste o den lyste på mina hibiskusar när jag kom hem. Dom växer så det knakar. Sen körde jag på med styrketräning o sittupps för o hålla pensionärskroppen i trim, jag kör mitt race o jag ger mig inte! O som sagt naturupplevelser får man på köpet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0