I dag blev det en cykelrunda

346465-104Att skriva om det man gillar o ogillar samt att regelbundet motionera det är bl.a. 2 bra grejer som befrämjar hälsan tycker jag. Idag tyckte jag att jag skulle ut o cykla eftersom vädret var skapligt o framförallt var det nästan vindstilla!
Jag fyllde som vanligt på med proteiner, durummakaroner o grönsaker dagen innan. Hade en banan o vatten med mig. Kartan är lite disig eller dassig men den visar området jag cyklade i. Jag utgick alltså från Askersund och vek ut på 202 som går till Laxå och följde den gröprickiga vägen ner till Aspa Bruk vid Vättern. Därifrån cykla jag norrut på väg 49 tills jag kom till väg 50 och på den tillbaks till Askersund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0