Mannen i blått

346465-128
Ja, det ju undertecknad.  Det får ju bli nån bild på värden ochså. Det klart när vännerna åkt hem så blir det ju en del tankar om dåtid o nutid, hur det ändrat sig sen 40-talet då man växte upp. På sätt o vis är jag glad att jag inte växer upp nu utan har varit med om förändringarna till dags dato. Men jag skulle önska alla barn som växer upp nu en tripp till mitt smultronställe på 40-talet, dom skulle nog bli förvånade o lite avundsjuka tror jag!
Blaskat igenom nättidningarna.  Stackars Charlotte Kalla föll i Slottstävlingen i sprint och fick inga poång, Kom igen Charlotte, det nya tävlingar i Lahtis på lördag! Enligt tidningen Al-Hayat i London säger Palestinske presidenten Abbas att Hamas är i allians med Al Quaida. Det låter ju inget vidare för fredssträvandena i Mellanöstern! Maria Wetterstrand i MP har nu svängt i frågan om E.u. Hon tycker inte att vi skall gå ur längre. Possitioner intas redan inför valet 2010! Ja, dass var alles gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0