Tillfälligt besök?

346465-117 Städade i f.m. så i e.m. blev det en liten runda ner i hamnen o längs strandpromenaden. En liten flock kanadagäss var på besök i hamnen. Längre bort på strandpromenaden kom den vite anden springande till mig i spetsen för några kompisar när jag stannade till. Jaa, det såg nästan komiskt ut! Men väldigt häftigt! Tyvärr hade jag inget bröd med mig men dom började beta i gräset precis intill mig.
 Det här läste jag på nätet ochså, det höll jag på att glömma. Det är så att en undersökning visar , enl Expressen ,att  kvinnor tänker på jobbet tänker på sex varje kvart eller 42 ggr ca en arbetsdag! Det var väl det jag visste men dom döljer det rätt bra eller...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0