Boule i härligt väder...


Idag cykla jag ner i stan, närmare bestämt till boulebanan där jag satte mig o sola på en bänk i väntan på de andra. Tittade ochså efter snokar som håller till nere vid bryggorna o stenarna. Såg inga. Bilden har jag tagit nån månad innan men det är samma folk som idag plus några till. Som  vanligt hade vi roligt o "mitt" lag hade roligast för vi vann. Vid 12-tiden var boulandet slut och vi skildes åt. Jag cykla direkt hem, åt, och så ut igen. Ut i blåbärsriket. Fick mera idag för flera var mogna o det går undan i det varmare vädret.  Blev stucken av en broms men några mygg såg jag inte till. Dom får jag stora utslag av men jag har köpt allergimedicin för att lindra sticken! Jan i blåbärsskogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0