En av njutandets stunder...


Jag har ju inte besvär med värmen så det gick med bra fart i de nygamla skorna. Lite prat med folk blev det o besök på toa i hembyggdsparken för vattning av huvudet. Det nya pannbandet kom väl till pass, det brukar jag blöta upp. Ja, sen kom jag ner till hamnen där Wettervik höll på att lägga till efter färd i skärgården. Måns o Emil, ni kommer ju säkert ihåg den här båten men idag var det ännu varmare än när vi åkte med den! I morgon blir det till cykelfärd till paradiset, d.v.s.  Tjälvesta Naturreservat där jag kommer att ta en långpromenad med uppehåll vid favoritstubben bl.a. Kikare o matsäck kommer att medhavas. Ni blir sugna va?
                       Nu blir det mycket sport om ett tag. Först Golden Liege sen Sverige-Ukraina i fotboll(Sveriges sista match innan EM) sen Os-kval Island- Sverige i handboll. Jag säger bara, kör hårt Sanna, Zlatan o Dalibor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0