En lång en!


Rundan idag var längre än på länge, en lång en!  Vädret var fint, solen lyste o lite blåst. ankorna var fina, änderna var fina, Stjernsunds slott lyste fint på andra sidan viken, damen som vinkade på mig är fin(möttes 2 ggr). Höften var fin.

När jag hade gått genom den fina hembyggdsgården, tagit fotot på den fina Borgmästarholmen o gått på den fina strandpromenaden o genom den fina hamnen kom jag så småningom norr om stan ovanför riksväg 50 o tog det här fotot där båda Askersunds kyrkor syns. Ovanför där jag står  finns en brant backe,  fin att ha om det blir vinter ochså! Ja, så småningom kom jag hem. Då blev det mindre fint. Häftiga regnskurar, utan åska dock, börja uppträda och jag hade en stor blåsa på höger häl! Äh, vem bryr sig, det är ju bara bagateller i det fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0