Inget snack, grattis Spanien!


Denna mannen, Fernando Torres, avgjorde i första halvlek (visade sig)   EM-matchen mot Tyskland med sitt 1-0 mål. Segern var rättvis och statistiken visar ju på alla vis att  Spanien  var turneringens bästa lag. Dom toppade den! Och dom hade bästa målvakten o bästa forwarden, mannen på bilden. Tyskarna skall ha all heder men jag tyckte dom var bättre i VM iTyskland för 2 år sen. men dom har ett ungt lag o kommer tillbaks. Spanien blir svårslaget framöver, dom har ochså ett rätt ungt lag. Båda lagen kommer säkert att vara bland favoriterna i VM om 2 år. Jag förmodar att dom tar sig dit!. Jag är glad att inte Portugal vann. Torres tycker jag mycket bättre om än Ronaldo t.ex.. Ja, nu skall man ställa om till o se på allsvensk fotboll på canal digital o tv 4 igen, vilken kontrast! Foto filmsnack.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0