Var det inte en förnimmelse av den utlovade värmen....


Det här är en bild från rundan i själva hembyggdsparken. Ankorna uppe i hembyggdsgården växer nått kollosalt. Jag känner knappt igen dom från gång till gång. Ja, sen bar det av mot strandpromenaden
Vid strandpromenaden låg en flock kanadagäss. Dom har jag inte sett  på länge. Nåra som växt är doppingungarna. Det har ochså gått undan. Hade jag nu haft kamera med teleobjektiv så hade dom ochså synts på bilden! I dag var det varmt så den utlovade värmen fick man en föraning om. Jag tycker om värme o lider inte av den när jag är ute o går. Jag mötte som vanligt damen med taxarna. Hon spelar ochså boule på tisdagarna. Hon är rätt kul! På hemvägen genom hamnen tänkte jag på det här med VM-58. Jag tror att jag sparar det som utkast varje gång jag skriver, sen tar jag ut det på bloggen när det är klart. Får se om det funkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0