Utsikt från en brygga


Efter att kommit till Snavlunda äng(utforskade inte området) vände jag åter söderut. Det finns ochså småsjöar i naturreservatet. Åtminstone har jag räknat till 3 st. Här skulle man tro att ett fågelbo låg väl gömt eller att en snok dolde sig i skydd av vassen. Tittat efter ormar för det finns lite små stenrösen på ett par ställen. Ytterligare lite längre söderut på återvägen såg jag en stor hackspett i ett träd, tog försiktigt fram kameran o riktade den mot trädet på vinst o förlust men dom är ju så snabba o trycker sig ibland mot stammen så dom blir svåra o upptäcka. Enda sättet o få en egen bild på dom är nog att komma dit en morgon o ta plats nån stans o lita på slumpen o ta ett kort !  Så småningom kom jag till bilparkeringen där jag hade min cykel o cyklade belåten hem. Väl hemma körde jag igenom programmet för höften. Det verkar som det hjälpt med övningarna. Idag gick det bättre att gå. Jag skall göra övningarna varje dag enl. pappret!  Nä nu blir det middag. Ikväll har jag mycket sport att välja på i tv. Sveriges damer mot Italien i fotboll(går i Örebro), Djurgården- Hammarby i allsvenskan eller Tre Kronor mot Schweitz i ishockeyvm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0