Regn, regn, o regn...


Det regnar så förbaskat idag, så o gå nån runda var det inte tal om trots att jag har bra regnkläder. massa vatten på gator o trottoarer o de bara öser ner! Tittade nu precis på en radarbild. Verkar som att det skulle kunna hålla upp här vid Vättern om några timmar. O det är bra för jag behöver gå o handla o hämta v-75 program. Idag har jag cyklat på motionscykeln en 1/2-timme o styrketränat. Sen kom den sköna stunden med frukost o tidningsläsning. Kalla satt nära mig på grenen som går ut från buren o halvsov. Fotot är från min o mina vänners Ann-Marie o Rolfs vandring runt den vackra sjön Fagertärn i Tiveden i sommras. Vad är det man säger, Det kommer alltid en vår! Tiden går ju väldigt fort åtminstone om man kommit upp i min ålder! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0