Boule var det..


Vi får ju ha en skön bild från Tjälvesta naturreservat idag när det är så fint väder. Fotot är taget nån gång i våras, tror jag.
Idag var det boule i det fina vädret Blåsigt var det dock. "Mitt" lag förlora med 14-3 så nu är jag jättedeppad!. Nä, kul har vi o gliringarna haglar på ett uppfriskande sätt!. Tennis är en bra tv-sport. Ikväll spelar Nadal kl 20.00 på Viasat. Den som jag håller på är dock Federer. Hoppas dom möts i finalen i Madrid där turneringen går. Tennis är roligt o titta på som nästan all annan sport. TV sport har ochså tillkommit på Viasat-paketet + att dom på fredag ändrar i sitt utbud o bl.a renodlar.en av sportkanalerna till Viasat fotboll. De andra 2 kommer att heta viasat motor o viast sport!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0