Gick på halvfart!


I förmiddags skulle jag   spela boule kl 11 som vanligt. Men vid 10:30-tiden kom det en skur och jag bestämde mig för att se på Viasat kl 11 när Robin Söderling spelade mot en okänd(för mig) fransman i Paristurneringen. Som bekant? så vann ju Robin Lyonturneringen i söndags på ett övertygande sätt. Den här matchen idag vann Robin utan besvär trots ganska lojt spel. Kanske inte så konstigt med tanke på tiden o det flitiga matchandet. Nästa match blir mot Roger Federer. Hoppas jag har tillfälle att se den! ikväll blir det mer tennis på tv. Där lär jag nog få reda på när Söderling spelar sin match imorgon!
                                                               TEATER
                 Kl 14 idag träffade jag 5 SPF-kompisar för att skissa på ett lustspel som vi skall spela upp i vår. Det skall bli intressant för jag har aldrig spelat teater förr. O ett lustspel skall man ju inte ta alltför allvarligt!
Bild:gfx.aftonbladet.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0