Kalla var namnet..


Kalla(döpt efter Charlotte) verkar arta sig bra o är troligtvis en hona. O skillnaden mellan Kalla o Kalle är ju inte så stor. En del påstår ju att honorna har svårare att lära sig prata men jag var i en fågelaffär i Örebro när jag var på kurs för ett tag sen. Där påstod ägarinnan att så var det inte?! Ja, jag skiter i vilket, det är kul med fågeln hur som hellst
                                              Förresten så såg jag på datan att det skulle inte bli mer än 2 grader i Askersund till helgen. Kanske dags för Kalla att plocka fram skidorna!
Det här blir lite småtjafs om allt möjligt. Jag saknar min runda men det verkar bättra sig så, ja tålamod Jan! Nu kom solen fram i Askersund trots att barometern står mycket lågt!
                      Ni anhöriga som läser bloggen får ju dubbla kort ibland(e-mailen) men det får ni ju stå ut med. Det är kompisar o andra som ochså läser den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0