Lycka till, kapten Larsson


Idag regnar det i Askersund, men det ger jag självaste........ i. Det är inte mer än 11 grader ute, men elementena har slagits på så den råa luften som jag upplevt  finnas i lägenheten är försvunnen. Kalle Parakit myser så i köket o tofsen står rätt upp! Ljus har ju stor betydelse för fåglars livlighet o idag är det då sannerligen inte ljust ute 
                  Men som sagt vädret bryr jag mig inte om för idag får entusiasmen allt den kan få!  Kl.14 börjar v-75 på tv 4 o där har jag inlett en period där jag står för tippandet av systertipset( systrarna, svågrarna, ena svågerns son och undertecknad). 5 är vi och jag kommer att avlasta svågern Erland som tippat nästan hela tiden i 3 år sen jag kom med! Det är inte lätt att få in något nu för tiden.
                 Och sen kommer VM-kvalet i fotboll mot Albanien borta på, ochså det på tv 4, uj.uj.uj. Så vad vi får göra idag det är att önska lycka till både till undertecknad o Henrik Larsson! En vinst i fotbollen(måste hänga med från början) och 7 rätt på v-75, då vore lyckan fullständig!  Foto 134.photobucket.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0