Så fint den ligger!


Idag i det vackra vädret träffade jag som vanligt Spf- boulegänget nere vid strandpromenaden, alldeles vid hamn inloppet. Vi hade kul! som vanligt med kulorna, damer som herrar. Vi delade upp oss som vanligt och "mitt" lag kämpade som furier men vi åkte dit med 13-10, avgjordes i slutomgången. 2 av mina damer i laget ställde upp som fågel, post o blomvaktare under min bortovaro. Alla tiders. Vad jag hoppas är naturligtvis att grannfrun frisknar till men det är bra med fler som kan ställa upp!
                               Apropå resor tänkte jag göra en visit i Örebro i oktober. Rolf i S:a Bro, matchen Ösk-Helsingborg den 20/10 hade dei inte vart nått. Jag ringer snart!
                              Ja, nått annat var det inte idag, känns bra som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0