Långfredag, nä, tiden har ju gått hur fort som hellst!


Här, sitter jag ganska ofta på våren o sommaren o tittar ut över Vättern som ligger rakt söderut. Jag kommer ju förbi här ofta och jag har banne mig inte sett nån annan sitta här ännu, lustigt! Inte på 3 år alltså! Det har ju varit en fin vinter med snö o is men nu kommer ju årets bästa månader! 

Jaa, det är faktiskt is som ligger ännu men porös är den ju. Sjön har varit bra frusen i vinter så isen har varit mycket tjock!
Idag såg jag båda ankparen en liten bit ifrån varann. En del änder fanns det ochså. Jäklar, hörde just att Elfsborg gjorde 1-0 på Örebro. Inte bra Rolf  o Ann-Marie. Jag ringer nån dag så får vi ha taktiksnack, Rolf!

Sen kom jag ner till hamnen. Inte mycket liv o rörelse!  Men i morgon f.m. kommer undertecknad att sitt här nere o äta glass. Då blir det mycket folk!
                                       GLAD PÅSK ÖNSKAR JAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0