Från en annan vinkel..


Innan jag gav mig ut på mina båbärsdomäner tog jag mig en en tur längs strandpromenaden. Där tog jag fotot österut mot hembyggdsparken bl.a. som ligger längst upp till vänster i skogsområdet, ungefär. Vid strandpromenaden var ingen större aktivitet men jag la märke till att där fanns en tio andhonor, någon med ungar, men ingen enda andhane!
                     Ja, sen fortsatte cykelfärden mot just hembyggdsparken där jag plockade en nästan full bunke med, just det, blåbär. Och hade det inte kommit en störtskur så hade bunken blivit full med råge. Jag var alldeles genomblöt när jag kom hem. Nu skall jag "skriva på " korten tagna i S-hamn på mina mappar i datan, de flesta i mappen Släkten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0