Det är bara att njuta!


I morse var det 20,7 grader i skuggan när jag steg upp. Jag stortrivs i värmen  men har givetvis förståelse för dom som "lider" av värmen! Men skugga går alltid att hitta! Sol går inte alltid att hitta!. Dock hördes nästan omedelbart när värmen kom gnällande över detta! Kanske av samma ena som gnällde över kylan o den dåliga sommaren några dar innan!
                           Här ser vi utloppet från Askersund. För dom som känner till Askersund lite bättre är det Borgmästarholmen till vänster. Inte många människor varken på strandpromenaden eller i hamnen! Semestrarna har väl inte börjat riktigt ännu! Nu ser jag framåt  mot matchen mellan Söderling o Federer. Sola på balkongen skall jag ochså hinna med. Och så tvättar jag! Das var alles fyr heute, meine freunde!
                       Jaa, min svärdotter Sara fyller år! men hon fick redan en hälsning på mobilen i morse! Tillsammans med tårtbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0