De gott med frukost!


Det tycker vi alla inte minst Kalla! Hon sitter gärna o äter frukost när jag gör det! Undet tiden sitter jag  ochså och läser Nerikes llehanda. Det har hon inget emot! Kalla blir ochså långsamt tamare o tamare. Hennes namne Charlotte kör idag säsongens sista? skidlopp. Det har gått upp o ner för Carlotte, Jag tror hon har fått för mycket press på sig!
                I e.m. skall jag ochså försöka hålla ögonen på kvalet till elitserien i hockey. Aik möter nämligen Rögle borta i en nyclkel match!    Som det ser ut nu så går både  o Södertälje o Rögle o  tillbaks till Elitserien! Men jag håller på Aik!
                               I morgon åker datan ner till Dataaffären. Kan fortfarande inte få in det programmet som gör att jag kan spela upp videos från Youtube! Adobe Flasch nånting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0