Vilket hålligång!


I eftermiddags skulle jag på ett framskjutet  styrelsemöte i SPF. Vad gör jag nu när jag väntar på det. Egentligen skulle jag gått ut en lång runda o ha styrketräning efter det. men det tar rätt så lång tid så.. Jo, jag kom på det! Jag snabbinkallade en av mina favoriter, det Macedoniska folkmusikbandet Bioritam så dom fick spela för mig när jag cyklade på träningscykeln. Så blev det inte så tråkigt!

Det här är nått som jag tar till i största nödfall annars. Hade jag inte lyssnat på musik så hade jag inte stått ut!

O emellanåt så gick jag av "tortyrredskapet" o dansade till musiken. Videon med Bioritam visar ju ochså folk som dansar o dom stegen försöker jag ta efter o lära mig. Det är som grekisk folkdans. En sugande takt på nått vis. Härlig musik! Jag höll på rätt länge med cyklandet o dansen. Sen fick jag spela grekisk musik ochså för Bioritams video håller bara på 8-9 minuter.

Jag sen blev jag ju riktigt uppvärmd så det var bara att sätta igång med styrketräningen. Det här är ett av momenten. Jag sitter egentligen på en stol när jag gör övningen!.
                             Jag var inte klar förrän vid 1/2 tolv-tiden. Sen var det bara att hoppa i badkaret(skönt) äta frukost! klä på sig o cykla iväg. O efter mötet gick jag på spelhålan o lämna in mitt lilla v-75 system, handlade och vid 17-tiden var jag hemma o sen åt  jag kvällsmat!  Fotograf Kalla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0