Bää! Vad sa du?


Jaha, hej på er! Idag blev det ingen motionsrunda förrän 14 då "regnet det bara öser ner, trallallalallallala". Det gjorde det alltså i förmiddas. Under min färd idag förundrades jag över det mycket kraftiga blåbärsriset översållat med blommor o mjuka kart(i sin linda). Hoppas det får vara ifred för frost. Regnat har det ju gjort bra så nu skall det bli varmt ochså. O då kommer man kunna plocka många liter bär varje dag när dom är färdiga!

Fårena tyckte jag fick ha ett besök idag på hembygdsparken. Dom har blivit fästa vid vaktmästarn! Så fort han visar sig så bräker dom o kommer fram. Tyvärr kom som synes bara armen på honom med på bilden. Men armen är sig lik, känner nån igen honom?

Det här blev en bra bild tycker jag! Vad sa du! BÄÄÄÄ.
                             Ikväll spelar Aik mot Djurgården. lite oviss match. Jag håller ju på AIK av hävd. Min far höll ochså på AIK. Mitt andra favoritlag i herrallsvenskan(mina damer) Örebro vann ju igår över Gais. Örebro vann rättvist sa min "gamle" Björneborgskompis Rolf som såg matchen live!. Tiden går så fort, matchen går snart på tv med världens bästa bisittare, Jens Fjellström o Pelle Blom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0