En "fårskalle" bland andra fårskallar?


Det är inte så farligt som det låter. Att någon antagligen tycker att jag är en riktig fårskalle tycker jag är en ren förolämpning mot de får som idag hade anlänt till hembyggdsgården! Men allvarligt talat så regna det så jag tog bara den här bilden i min dokumentation om värens framskridande. Fåren kommer jag att fotografera i morgon eller på fredag. Getterna stod och tryckte vid huset i sin inhängnad, antagligen p.g.a. regnet. Hur som hellst kommer det en härlig tid nu!

Regnet tilltog mer o mer och det var inte mycket folk jag mötte på rundan. Tog det här fotot från balkongen som vanligt. Jag tycker att här har det blivit mycket grönare bara på en vecka. Jag skall gå in o titta under kategorin Vårbilder bara jag skrivit färdigt. Där kan man ju se skillnaden, det är det som är vitsen!
                             Rundan gick bra idag för övrigt. Men lite trött var jag när jag gick ut. Jaa, det här med Arsenals förlust igår tog hårt. I kväll håller jag på Barcelona!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0