En får ju va flexibel!


Idag har jag gjort onsdan till tisdag d.v.s. att jag gått på biblioteket o lånat boken med titeln" Marco Polos resor i Asien". Hans egna berättelser översatta till svenska. Spännande! Sen var jag på Askersundsbostäder o berätta att jag nu sagt upp Canal+ kanalerna trots svart i deras ruta. Sa till dom att jag förlorar 1.200 kr på kabeltvbytet eftersom  kontraktet med Canal Digital inte går ut förrän sista februari p.g.a. uppsägningstiden. Tydligen hade dom ochså trott som mig att Canal + abbonemanget fortsatte på Telias kabeltv. Dom skulle ta tag i detta ärende som det heter och trodde att andra drabbats av samma "idioti" som mig. Nu lägger jag detta åt sidan o ser vad som händer! O kan ni tänka er, solen titta fram utanför fönstret ochså!!
Det här med att gå på biblioteket var kul, det var länge sen! Fick lösenord ochså och dom fick min e-mail adress! Ja, då blir det motion i morgon istället!
Guten tag Anke, ob du dieses lesen!? Die sonne scheinst wie du sehst,von innen und eben drausen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0