Heja Ösk! Hoppas ni vinner i kväll!

Det blev ingen motion idag för det har varit möte i  e.m med SPF. Månadsmöte. Trevligt som vanligt. Nää hör ni, jag har bara matchen mellan ÖSK o IFK Göteborg i huvet. Den börjar på Canal + kl 20.00 så jag får se den in live. Skulle Ösk(Örebro sportklubb), det är kanske någon som inte är intresserad av sport, vinna fotbollsmatchen så spetsar det till sig i Allsvenskan!  Mitt andra favoritlag AIK gynnar det ochså.
         Zlatan gjorde mål igår igen, det fjärde i rad av 4 matcher, inledningen på serien. Ingen ny spelare har börjat så bra i Spanska ligan efter vad jag förstår. 
             I morgon blir det full satsning på motionsrundan! Behöver få upp pulsen emellanåt eftersom den är så låg! I vila ca 50.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0