Den här bilden är inte sista gången ni ser på min blogg!

Nää, verkligen inte. Symboliskt min absoluta favoritbild. Idag passar den särskilt bra för optimister som vet att bakom blaskmolnen döljer sig solen, jaa vilket väder det än är!
                     Ja, det är mycket att glädja sig åt! För Islänningarnas skull att vulkanutbrottets askutsläpp minskar. att Sifo tror att det kan komma många nya jobb under våren, att det skall bli 15 grader i helgen, att undertecknad skall gå på SPF:s månadsmöte i EM, att jag avsa mig styrelseuppdraget som jag ej tyckte om att ha, att jag åker till min födelsestad Stockholm om nån månad, likaså till klanen i Skåne någon vecka därefter mm, mm.
                              Rundan gick bra idag i snöblasket o solen lyser alltid om den syns eller inte som sagt!
                        Dass war alles von der zufridene europe som bor i ett land där dess regering har koll på rikets ekonomi vilket är till nytta för fattig och rik, för gnällare och nöjda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0