Det är inte bara Anja Pärson som kör med sälen!


                   Jag håller ju på att städa i min kista för femtielfte gången. Fotograferar av gamla kort som jag gör olika mappar av i datan. Sen kan man föra över dom på UBS-minnen(heter det väl)? Jag för över vanliga foton, natur o.s.v. på dvd-skivor men folk säger att det är bättre o göra det dom på dom här minnena.
                     Vad har jag gjort för fynd idag då! Jo, då det är av mig själv ,närmare bestämt, 5 månader gammal ca, december 1938. Det var mitt första boende som jag delade med mina föräldrar och det låg på Erik Dahlbergs väg på Gärdet i S-holm!
                                   På baksidan av kortet har min kära mor skrivit, HEMSKT DÅLIGT KORT!! Vad förväntade hon sig av en säl egentligen? Men det verkade inte gå nån nöd på....mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0