På banan igen!


      Jaa, på min motionsrunda. Men vis av skadan cykla jag och gick långsamt med cykeln. Vad var jag ute efter? Jo, att se om det var lönt att plocka blåbär ännu, tittade efter Carl-Johan svamp och såg om lingonen var mogna. Ingen  svamp, inga mogna lingon än på 1-2 veckor men fortfarande mycket båbär, lika fina trots förmiddans regn. Så det blev ungefär 1,5 L som jag har till frukost några dar och låter de i frysen vara. Här har vi då Klockargårdens servering på hembyggdsgården.

    O "längre in" i skogen kunde man se denna klippformation invid rundan jag tog. Kantareller finns det nog ännu av sommarupplagan men jag har inte sett några i dessa omgivningar! Men jag har ett ställe där det finns både kantareller och taggsvamp på nått annat ställe. Taggsvamp är undervärderad tycker jag! Den är gul den ochså!
                  Mera! Jaa i morgon har SPF en dag på Borgmästarholmen med början kl 11! Hoppas inte det regnar! Och Man United imponerade mot Newcastle och vann med 3-0. Och Scholes imponerade mycket i Man United. Tet måste jag erkänna, hm, tyvärr! Arsenal fan som jag är!!! Nu skall jag gå och äta!


Kommentarer
Postat av: Jonesy

SV: Tack! Känns lite skönt ändå att någon med en annan typ av erfarenhet ger mig lite medhåll. Kan förstå att ni prövade den metoden som en del av behandling då man ju faktiskt måste inse att patienter är precis lika olika som alla andra och behöver olika saker för att bli "bättre". Får man fråga hur det gick för er?

2010-08-17 @ 17:42:24
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0