Skall det vara ett blåbär månne?


                  Idag kom solen precis när jag kom till mitt blåbärsställe i stan. Som vanligt inga mer som plocka. Fick ihop ca 2 liter med bär som var riktigt stora! I morgon kommer jag att cykla mina 4 minuter till stället o plocka mer innan dom blir övermogna! Och från stället har jag videofilmat idag o lagt ut på JAN farfar på youtube.
                  Nu kommer jag att plocka för dagen och äta för facken är fulla med blåbär.
               I kväll har jag ett eldorado när det gäller engelska deckare. Först blir det Miss Marple och sedan Morden i Midsummer som går i repris. Alles fûr heute! Nu skall jag ringa några telefonsamtal. 
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0