Mot spelhålan framåt marsch !


                En ger sig aldrig och för en livsnjutare som undertecknad så ingår lite spel o dobbel. För det mesta gäller V-75 spelet och stående lotto. Naturligtvis önskar jag mina anhöriga o andra god fortsättning och hoppas att ni alla överlevt vintervädret där liksom snö och blåst ingår inte bara i Sverige. Jag som tror att moder jord och herr sol fullständigt struntar i alla "vetenskapsmän" roade mig med att tänka efter hur gammal  jorden är . Den är ca. 5 miljarder år och den består av olika geologiska  tidsperioder som inneburit vädiga omskiftningar, med eller utan växthuseffekter antar jag.
             Det gäller o leva i nuet med gener o rötter o framtidstro. Det klarar jag mig bra på så länge livet varar ! O håll tummarna för mitt lilla V-75 system. I går var jag ju o nosade på 5000 kr på en penninglott. Jag tror att det nått på gång det närmaste året ! O som sagt tack för hälsningen A-K o jag hälsar givetvis tillbaks i samma anda !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0