Nu är jag på gång !


                         Det är jag väl alltid om jag får uttrycka mig så. Och så kör jag mitt race o det tror jag stenhårt på ! Men faktum är att om nån halvtimme så skall jag ner till stan och gå till en lokal nära landskyrkan där jag och några SPF-kompisar skall sjunga tillsammans. Efter det blir det kaffe på fiket med boule-kompisarna. Efter det så blir det att handla på torghallen. Efter det så blir det middag hemma. Sen blir det sport hela kvällen med bl.a. handboll och matchen mellan Örebro och Växjö i ishockeyallsvenskan som ochså visas på tv mm, mm.
 Rundan gick bra ! På bilden svänger jag snart till vänster för att komma ner på strandpromenaden.
                     Dass war alles für heute, meine freunden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0