Vy från un toilette !


                I skolan för länge sen läste jag franska men det är nästan puts väck ! Läste 4 språk, engelska, tyska , franska o latin. De 2 sistnämnda språken är "förträngda" och tyska klarar jag bäst av de 2 övriga som jag kan göra mig förstådd med, tyska då ganska bra som sagt. Och det språket har jag tränat mest under årens lopp!
                       Jaa, ofta besöker jag hembyggdsparkens toilette där jag har en liten rast, tankar o gör mig av med. Rundan idag gick med stor fart och temperaturen var 8-, lite snöfall och lugnt.
                      Nu kommer mina 2 "sötesbrödsdagar" så träffande döpta till njuthelgen o det ordet har med sport o spel o "smaska o fåtöljsitta" o göra som jag beskrivit innan helgen innan. O njuthelg leder till njutmotion eller tvärs om !
                                        Nu skall jag gå och handla!  O sköt om er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0