Vilken kväll, vilken tjej!



Jaa, nervös var jag i går och tänkte en massa så där ni vet alla" hon är ju inte så gammal, man får ju inte begära för mycket, ja och vilken konkurans mm mm mm.... Jag är djupt imponerad av dennna unga kvinna inte ens 23 år fyllda. Och Anna Haag o Marcus Hellner! Väldigt imponerande!! Hoppas "Kallandan" nu sprider sig till de svenske! O konkurensen nu för tiden är ju stenhård. Se bara på herrloppet! En Schweitzare vann före en Italienare och en tjeck!
                För min del så är jag ochså envis o kör mitt race som jag tror på! O bl.a därför gick jag min runda idag igen o livet är jag nöjd med! O jag vet var jag står o behöver inte vela mig fram o byta fot efter om det tar emot. För man får inget gratis, det gäller att fightas efter sina omständigheter och förmåga!! Jag blir lite fundersam ibland när jag ser folk gnälla över allt möjligt. Ibland skulle jag vilja "skicka" dessa människor till Nordkorea , Cuba, Iran, Grekland, Spanien m.fl. länder där människor har det betydligt sämre än oss här i landet!! Även vissa politiker kan jag skicka med på "färden"!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0