Budgeten klar liksom dagens motion!


Ja just det! Nu sitter jag här och skriver igen. Det är ju fredag så efter inlägg åtminstone ochså på Expressbloggen så blir det ju sysselsättning med det som jag inte räknat in i min budget, V75. Så det gäller att förstärka budgeten med pengar från spel o dobbel. Det är spännande att se hur det går. Förra året blev det ett par tusenlappar x-tra!
Det är alltid något spännande man kan ha för sig, både i teorin o praktiken!
                        Det blev en färd på isen igen som sagt. Nått som jag tänkte på när jag gick var om det som sitter på kängorna heter dubbar eller drobbar. När jag vände om på isen och gick mot stan igen tog jag detta foto mot Husabyudde, Askersunds camping! Det är en fin stor camping, tycker jag, med nära till vattnet o bad. Många småstugor finns det och naturligtvis stugor som rymmer en familj. Affär finns, naturligtvis inte för allt, och fint hus med dusch mm. Jag vet det för jag och en kompis hyrde en liten stuga där för natten vid säsongens slut, september 2005. Det var då jag var och tittade på lägenheter i Askersund. När det blir vår o sommar brukar jag cykla genom campingen, för grusvägen till Stjersunds slott går därigenom längs Vätterns strand! Fin cykelfärd!
Jaa, naturligtvis när jag är ute och motionerar "brainstormar" jag om vad jag skall skriva på Expressenbloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0