Hur kommer det att gå nu då?


                      Så här ser det ut i Askersund nu. Det här fotot har jag tagit för några dar sen och kanske det varit med innan på bloggen. Men jag visar det gärna en gång till!
Idag har jag haft fullständig virusundersökning i datan, tog några timmar och antalet undersökta objekt var nog 350000 ca. Inget virus och naturligtvis har jag bra skydd men jag gör detta nån gång i halvåret liksom att jag defragmenterar datan några gånger om året!
                     Miss Marple löste ju naturligtvis mordgåtan igår. Jag var på rätt spår men miss Marple, ja ni vet! Hon klarar det alltid!
                    Nu har det varit 2 dagars uppehåll i VM-fotbollen. I morgon börjar kvartsfinalspelet med toppmatchen? Brasilien-Holland. Jag tror Brasilien vinner! Sen på kvällen spelar Uruguay- Ghana. Där tror jag att Uruguay vinner. Alltså möts enl mig Brasilien- Uruguay i semin. Där vinner Brasilien! Alltså är dom i final.
                   På den andra halvan möts på lördan först Argentina- Tyskland. Där tror jag och vill att Tyskland skall vinna. Sen möts på kvällen Spanien o Paraguay. Där tror jag Spanien vinner. Alltså möts Spanien o Tyskland i en semifinal. Du milde, men jag tror på Tyskland???!!!!
                     Alltså möts enl. min mening Brasilien och Tyskland i finalen. Och där får det unga lovande Tyskland stryka på foten, Kan inte hjälpas! Och som kanske 90 % av världens fotbollsdiggare tror så vinner Brasilien då finalen!
                     Vinner Tyskland då skall jag beställa en pizza o smaska i mig den dan eller dagen efter!!! För jag håller på dom. Har alltid gjort det efter vad jag kommer ihåg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0