Första blåbäret o myggsticket!


Den här sortens sommarbilder är jag förtjust i. Taget på min motionsrunda idag. På sistone har jag haft väldigt lite besvär med höften på mina rundor. Ett tag när jag var bortrest hade jag förutom lite ont i höften även ischias, kändes ända ner i foten. Bra motion o riktiga skor därtill är bra för "stativet", bara att inse! Man ser ju alltid något nytt i tidningarna ang. motion o förberedelser. Jag brukar cykla några minuter på motionscykeln innan jag går ut för att få upp pulsen. Nu läste jag i en av tidningarna på nätet att det var mycket bra för förförbränningen att cykla fort i tre trettiosekunders intervaller(tror jag det var) ochså innan man gick ut så nu prövar jag det! Benen gick som trumpinnar!!
En enda ankunge har kommit till världen i hembyggdsgårdens ankdamm. Vi får se om det blir några mer?
Jaa, jag blir inte riktigt klok på om det blir blåbärsår i Askersund med omgivningar!? Hur som hellst så åt jag mitt första blåbär för säsongen idag och fick mitt första myggstick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0