Lycka till alla V-75 tippare!


              Efter gårdagens spännande match mellan Robin Söderling o Beydrich i Franska Öppna i tennis ser jag fram emot morgondagens final för Söderling mot Nadal. Hoppas tjuren från Tibro kan tämja tjuren från Mallorca. Men idag har vi damernas final. Den kan jag se, varvat med S-holm maraton, för V75 går inte direkt idag.
                     Vad skall jag göra nu då. Ner på stan, köpa en glass och sätta mig vid strandpromenaden på min favoritbänk o sola! Jaa, sen kör jag stående lotto sen flera år så jag skall inte vara sämre än att jag önskar alla lottospelare lycka till! Drömvinsten är väl uppe kring 90 miljoner tror jag. Spännande är det!
                      Sen kommer det att gå några dar o sen packar jag väskan onyo för att denna gången åka mot söderns "fröjder"! Och jag har ju dock redan vart på söderns "höjder" fastän då i S-holm. Som det kan bli!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0